شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

کاردستی درخت شکوفه به مناسبت روز مادر

1392/2/5 3:37
نویسنده : مامی جون نرگس
3,941 بازدید
اشتراک گذاری
کاردستی درخت شکوفه به مناسبت روز مادر     

 

سلام دوستان گلم

امروز بازهم یه کاردستی زیبا به مناسبت روز مادر واستون درنظر گزفتم. شما میتونید این کاردستی زیبا رو تنها با استفاده از وسایل کهنه و بلا استفاده تهیه  کنید و اون رو به مادرتون تقدیم کنید. مهمترین ویژگی این کاردستی این هست که شما در واقع دستان پرزحمت مادرتان را گل میگیرید. در مرحله اول کاردستی، از مادرتان بخواهید دستش را روی پارچه مورد نظرتان(در ادامه بیشتر متوجه میشوید) بگذارند و نقاشی انگشتان رابا الگوی دست ایشان  بکشید. امیدوارم از این کاردستی هم لذت ببرید....

**************************

 

 

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا قند عسل
7 اردیبهشت 91 0:28
عزیز دلم سلام.خسته نباشی گلم با این وبلاگ قشنگت.
عزیزم من یکی از دوستایه وبلاگی زن عمو شما(پگاه جون)هستم.چند روزه ازش خبر ندارم و نگرانش شدم.چون یادم بود که شما دختر عموی آرینا جون هستید براتون پیغام گذاشتم.خیلی خوشحال میشم اگه بهم یه خبری ازشون بدید.چون واقعا نگرانشون شدم
مرسی عزیزم


اومدم پیشتون
مامان محمود
10 اردیبهشت 92 1:48
سلام وب عالی دارید خیلی خوشم اومد از این طرح مرسی
مامان محمود
10 اردیبهشت 92 1:59
سلام خسته نباشید واقعا من ایده ای که میخواسمو تو وبتون پیدا کردم/فقط یه خواهش اگه میشه آموزش گام ب گام حلقه آویزهایی که در نی نی ایده هم دارید بذارید مننون میشم
http://yedoneh.niniweblog.com/


خوشحال شدم مامان عزیز. چشم اگر بطور کامل پیدا کردیم حتما" میزاریم