شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

منوی ویژه روز مادر ( سبد )

1392/1/31 12:30
نویسنده : مامی جون نرگس
937 بازدید
اشتراک گذاری

«استوارتر از همه پیوندها، پیوندی است که در میان مادر و فرزند برقرار است.»

سعید نفیسی

    。

    。

    。

 

    。

    。

 

   。

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سجاد
1 اردیبهشت 92 23:57
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم
دریا
13 آبان 92 7:41
سلام من خیلی وقته همه آموزشاتون را دنبال میکنم این سبد را تو وبلاگ بانوی زیبایی دیدم و نمونه اش را درست کردم برا شما هم میزارم http://uploadtak.com/images/e794_SAM_3353.jpg
http://uploadtak.com/images/f16_SAM_3354.jpg


بسیار زیباست دریا خانم کاش آموزشش هم میگذاشتین تا با نام خودتون ثبت میکردم
دریا
14 آبان 92 10:42
فدای شما آموزشش همین بود که شما گذاشتید فقط من برا سر و کفش بشقاب ملامین گذاشتم و دورش را مثل دمکنی پارچه گرفتم اینم نطر بانوی زیبایی بود ولی زود دوخته میشه بازم برا پستاتون ممنونم


قربونت برم منم آخر پست عکسای شما هم با نامتون میذارم خیلی خوشحال شدم یکی فقط یکی هم از وبلاگ استفاده کنه برای ما جای شکر و خوشحالی داره دوست من