شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

گلچینی از بهترین مدل های بهاره برای کودکان

1391/10/28 3:55
نویسنده : مامی جون نرگس
1,538 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
 





 
 
 





























تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه گلی
19 خرداد 91 20:17
سلام شیوا جون شما خانومین عزیزم یه مطلب ناتموم بود که حالم بد بود نتونستم تمومش کنم تموم کردم رمزشو برمی دارم فقط یه خاطره از فاطمه است چیز دیگه ای نیست بازم خوشحال میشم سربزنید گلم

آهان ممنون که خبر دادین خاله
مامان فاطمه گلی
19 خرداد 91 20:24
خوشگل بودن شیوا جون من با اجازتون سیوشون کردم


اشکال نداره خاله جون اجازه ی ما دست شمااست
مامان نسترن
20 خرداد 91 19:30
دستت درد نکنه مثل همیشه عالی بود


لطف دارین خاله جون
مامان زهرا
22 خرداد 91 12:33
شیوا جون
به ما هم رحم کن عزیزم
کلی پست گذاشتی
چطور برای همه اش نظر بذاریم
ولی در کل ست لباس های زیبایی بود ... مرسی


ممنونم خاله