شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

آرزو دارم.......

1391/3/5 2:16
نویسنده : مامی جون نرگس
767 بازدید
اشتراک گذاری

دایا در این شب زیبا و عزیز آرزو هایی دارم ..............                                                        

آرزو دارم تمام کودکان دنیا همیشه شاد باشند.....................                                          ..

آرزو دارم آرزوی همه ی بچه ها بر آورده شود....................................                            .

آرزو دارم تمام دنیا پر از صلح وآرامش و شای باشد........................................                  

و در آخر آرزو دارم که آسمان دل همه ی بچه ها آبی آبی بدون ابر با یک خورشیید زیبا باشد.....                                                                                                                       .

 الهی آمین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
5 خرداد 91 11:29
شیوا جان

امیدورام همه آرزوهای قشنگت برآورده شود


ممنون