شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

آخرین پست سال 1390

1391/1/1 2:18
نویسنده : مامی جون نرگس
843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به مامان جونی ها و بابا جونی ها و نی نی های خوشمل و عزیزم. 17 ساعت دیگه سال خرگوش یا 90 تموم و سال نهنگ  یا اژدها((سالی که به دنیا اومدم))سال91شروع میشه.

امیدوارم امسال سال خوبی براتون بوده باشه و سال دیگه هم سرشار از خوشی و موفقیت و صمیمیت باشه.

تشکر میکنم از خدای مهربون برای حضور مادرم و پدرم که همه ی زندگی ام هستند.

تشکر میکنم از خدای بزرگ برای آشنایی بل شما و نی نی هاتون همین طور نی نی وبلاگ عزیز.

وسلام تشکر ویژه به کسانی که با نظراتشون انرژی مضاعف به من دادن و یک تشکر ویژه دیگه با اون کسانی که با نظراتشون من رو ناراحت و عصیانی کردن.

حالا چرا تشکر چون درسته که ناراحتم کردن اما باعث شدن کارمو جدی تر یگیرم و یاد بگیرم ببخشم.

امیدوارم درسال جدید شما هم دید بههتر و سالم تر نسبت به زندگی داشته باشید و جز دوستای گلم به شمار آیید.

عید شما مبارک

دوستتون دارم یه عالمه

هرچی بگم بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)