شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

ساده‌ترين اشيا روزي به كار مي‌آيند

1390/12/5 0:51
نویسنده : مامی جون نرگس
1,719 بازدید
اشتراک گذاری

ساده‌ترين اشيا روزي به كار مي‌آيند با مطالعه اين نكات خواهيد دانست، هميشه ساده‌ترين ابزار و اشيا بزرگ‌ترين امكانات را در اختيارتان قرار مي‌دهند؛ اگر بدانيد چه موقع بايد از آن‌ها استفاده كنيد

برای دیدن بقیه به ادامه مطلب بروید

 از فويل‌هاي كوچك و خوش‌فرم كيك براي ريسه‌كشي جشن تولد يا مهماني كودك‌تان استفاده كنيد. اين فويل‌ها معمولا در رنگ‌ها و طرح‌هاي متنوعي وجود دارند. فرم ستاره و قلب آن‌ها بهترين اشكال براي ريسه‌كشي چراغ‌هاي مينياتوري و رنگارنگ است.




از كارت پستال‌هاي قديمي براي ساخت كارت هديه استفاده كنيد. بخش بدون نوشته كارت پستال را به‌صورت مربع يا مستطيلي كوچك ببريد و با كمك پانچ يك سوراخ روي آن ايجاد كنيد و با كمك روبان آن را به كادو وصل كنيد.




با كمك كارت پستال‌هاي سال‌هاي گذشته كه براي تبريك سال نو دريافت كرده‌ايد مي‌توانيد زير ليواني براي ميزتان تهيه كنيد. اين كار جلوه‌اي زيبا به ميزتان مي‌بخشد.




با كمك گيره رخت‌هاي قديمي و يك روبان سفيد مي‌توانيد به‌راحتي آلبومي ديواري از عكس‌ها و خاطرات‌تان را به ديوار اتاق‌تان بچسبانيد. بدون آن‌كه به ديوار اتاق‌تان آسيب وارد كنيد.




هميشه يك تا 2 جعبه كفش مقوايي را در انباري خانه نگه داريد و از آن‌ها براي نگهداري از ريسه‌ها، لامپ‌ها و ديگر ابزار الكتريكي خود استفاده كنيد. 




اگر قندان‌هاي قديمي و تكي داريد كه از سرويس آن وسيله‌اي باقي نمانده، از آن‌ها به‌عنوان جاشمعي‌هاي كلاسيك و قديمي استفاده كنيد. 




اگر شيشه عطر يا ادكلن شما طراحي خاص و زيبايي دارد پس از تمام‌شدن آن از شيشه آن براي نگهداري گل‌هاي خشك استفاده كنيد و از آن براي تزئين ميز آرايش خود بهره بگيريد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)