شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

کاردستی های بدرد بخور برای مامانا ( جا کلیدی )

1393/4/9 15:50
نویسنده : مامی جون نرگس
1,918 بازدید
اشتراک گذاری

handmade keychain red flowers reuse plastic bottles gift idea

 

 
Gift ideas – DIY keychain or a creative way to reuse plastic bottles
وسایل مورد نیاز :
 
 

diy keychain plastic bottle creative reuse materials

 

 

 

diy keychain flower stencil cut plastic bottle

diy keychain plastic bottle reuse
 

diy gift idea keychain made of plastic bottle

diy key chain plastic flowers stensil

 

 

plastic bottle reuse flower cut out

 

 

diy keychain plastic flowers beads

 

 

reusing plastic bottles idea keychain flowers

 

soldering iron plastic flower hole
 

red flowers made of plastic bottle painted

 

diy gift idea keychain tutorial plastic bottle

 

diy keychain plastic bottle thread ring

 

handmade keychain step by step tutorial

 

diy keyholder plastic bottle beads thread

 

diy keyholder plastic bottles flowers beads

 

diy gift idea keychain plastic paint

 

handmade keychain thread red white beads

 

handmade keychain diy gift idea plastic bottle flower

 

handmade keychain red plastic bottle flower

 

handmade keychain idea red flowers beads

 

diy keychain red white beads thread

 

handmade keychain red flowers reuse plastic bottles gift idea

 

پسندها (5)

نظرات (11)

تبادل لينک
9 تیر 93 19:57
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -------------
تبادل لينک
9 تیر 93 19:59
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -----------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:10
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:19
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---
تبادل لينک
9 تیر 93 20:25
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:33
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -----
تبادل لينک
9 تیر 93 20:40
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --
تبادل لينک
9 تیر 93 20:47
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:57
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------------
تبادل لينک
9 تیر 93 21:07
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------
تبادل لينک
9 تیر 93 21:16
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---------------