شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

چادر سرخپوستی برای کوچولوهاتون

1392/10/29 1:06
نویسنده : مامی جون نرگس
1,789 بازدید
اشتراک گذاری

帐篷

 باباهای مهربون چرا نشستید یه چادر زیبا برای دلبنداتون درست کنید ...... متاسفانه سایت به زن کره ای هست و من نمیتونم ترجمه کنم اما فک کنم خیلی سخت نباشه و بشه با تصاویر این چادر زیبا رو ساخت ..... موفق باشید .....

帐篷

 

帐篷

1、

帐篷

帐篷

2、

帐篷

3、

帐篷

 

帐篷

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نجمه
29 دی 92 1:56
میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق، امام صادق (ع) بر شما تبریک و تهنیت باد
مامی جون نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم برای شما هم مبارک باشه
خاله ی ادریس :)
30 دی 92 1:25
سلام گلم وب مفیدی داری گلم من همونی ام که لوگوتونو درست کردم هم مال شکلک و هم گذری در اسمان کودکس عزیزم بیا پیش ما یادت اومد کی هستم ؟ دوستتون داریم خوشحال میشم بری به این ادرس : http://biadelam.niniweblog.com/ و توی نظرات پست مسابقه اش بنویسی (رای به ادریس عکس 1) مرسی گلم