شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

خطاب به شما دوست مهربانم سحر .....

1390/11/5 13:05
نویسنده : مامی جون نرگس
708 بازدید
اشتراک گذاری

دوست مهربانم سحر 

من مادر شیوا هستم . بعد از خواندن نظرت لازم دیدم نکاتی را به شما دختر عزیزم متذکر شوم . اما اجازه دهید به دوماه قبل برگردم زمانی که برای اولین بار دخترم این وبلاگ را ساخت .

دختر عزیزم بجه ها راخیلی خیلی دوست دارد و دوست داشت کاری متفاوت از وبلاگ های دیگر جهت ارائه خدمات به دیگر وب ها در حد توان . انجام دهد . بعد از مشورتهایی که با هم داشتیم . طرح اولیه این وب را ساختیم و بحمداله بعد از گذشت دو ماه و اندی توانستیم تا حد زیادی موفق شویم .

عزیزم خطاب من به شماست . دوست مهربانم  در این دنیایی که هر روز یک اتقاف تازه در آن میافتد شما گل دخترم به بی ارزش ترین مسئله ممکن توجه زیادی نشان دادی و دختری تقریبا" 12 ساله را که با اشتیاق فراوان هر روز به دنبال موضوعات مختلف برای داشتن وبلاگی ارزنده میباشد را محکوم به بالا بردن عمدی  آمار وبلاگش کردی و برایش خط و نشان کشیدی ( با تلگراف قرستادن برای مدیریت و حذف وبلاگش  )

اما بدان و آگاه باش آنقدر این وب نکات آموزشی دارد که نیازی به این کارها نیست . و ای کاش وقت بیشتری را صرف میکردی و میدیدی در بیشتر اوقات آمار افراد آنلاین این وب چقدر است .

دوست خوبم . عمل شما نه تنها پشت ما را نلرزاند بلکه باعث دلگرمی یمان شد زیرا متوجه شدیم تا چه اندازه در کارمان موفق بوده ایم . 

دعا میکنم . یک دعا مادرانه برای شما تا همیشه و همیشه هوش و استعدادتان را صرف بهترینها در زندگی حال و آینده یتان کنید . موفق باشید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان علی خوشتیپ
5 بهمن 90 14:20
ای بابا چیکار شیوا جونم دارید
من که خیلی چیزا از توی وبتون آموختم
شیوا جون ادامه بده ما خودمون آمارو میبریم بالا


ممنون دوست من
مامان یکتا
5 بهمن 90 15:10
چه افراد بی کاری هستند شیوا جان نا امید نشو من یکی از طرفدارهای پروپاقص وبلاگت هستم موفق باشی عزیزم.


ممنون دوستان گل من
مامان متین
5 بهمن 90 15:14
ای بابا این چه کاریه کردی آخه دختر خوب .شیوا جون که مطالبش اونقدر مفیده که من هر روز سر می زنم تا مطلب جدید یاد بگیرم .آخه گناه داره. تازه به قول مادر مهربونش نیاز به بالا بردن آمار وبلاگش نداره چون به نظر من اصلا برای این کارا وبلاگ رو تاسیس نکرده که
شیوا جون ما پشتتیم ادامه بده عزیزم


ممنون همراه همیشگی من
محدثه
5 بهمن 90 15:17
شیوا جون بخیل به اون کسی که این کامنتو برات گذاشته هیچ ربطی نداره کارتو ادامه بده راستی لینکت کردم


ممنون دوستم منم لینکت کردم .
محدثه
5 بهمن 90 15:23
عزیزم منم هم سن تو هستم دوستت دارم که اینقدر وبتو خوب اداره میکنی


ممنون بهت سر زدم از آشناییتون خوشبختم
ثمین
5 بهمن 90 21:18
سلام! از حسادت هستش! منم انتخاب شما رو به عنوان یکی از وبلاگهای منتخب نی نی وبلاگ تبریک عرض میکنم.
به امید موفقیت روز افزون


ممنون ثمین خوبم
مامان آرینا موفرفری
5 بهمن 90 22:41
سلام به شیوا جان و مامان مهربونش.
عزیزم اینقدر وبت جالب و متنوع و آموزشی هست که دوستای خوب اگه یک روز به وبت سر نزنن کلی مطلب جدید رو از دست می دن.صد در صد پر بازدید بودن وبت به همین علته.
زن عمو می بوست.موفق باشی.
امیدوارم آرینا هم وقتی به سن شما رسید از شما الکو بگیره و بشه یک دختر نمونه به تمام معنا.
یک تشکر جانانه از شیوا و مامان مهربونش بابت زحماتی که می کشید.

ممنون و یه تشکر جانانه به زن عموی خودم .

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 بهمن 90 0:01
سلام عزیزم.من اولین باره اینجا میام.تبریک میگم که وبتون به عنوان وبهای منتخب نی نی وبلاگ انتخاب شده.موفق باشید.


ممنون دوست تازه من
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 90 0:39
تبريك ميگم كه جزو وبلاگهاي منتخب شناخته شدي

واقعا تلگرافه كار خودشو كرده


ممنون دوست بسیارخوب من
مامان متین
6 بهمن 90 11:18
اااااااااا جدا ،منم تبریک میگم. واسه همین شرینی میکادو رو گذاشتی ..


نه اما به هر حال ممنون
مامان علی مرتضی
7 بهمن 90 16:17
سلام شیوا جان خوبی عزیزم کار وبت عالیه اگه خوب نبود به عنوان یکی از وب های منتخب انتخاب نمیشد امیدوارم در همه ی عرصه های زندگیت موفق باشی


ممنونم
مامان علی مرتضی
7 بهمن 90 16:17
نظر خصوصی داری عزیزم


خیلی ممنون دیدم