شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

هندوانه بصورت کالسکه نی نی ( منو ویژه شب یلدا )

1392/9/25 7:49
نویسنده : مامی جون نرگس
2,223 بازدید
اشتراک گذاری

این تزیین به عقیده من یکی از قشنگترین تزییناتی هست که میتونید برای شب یلدا در نظر بگیرین ........ نی نی توی کالسکه .......

Watermelon Baby Carriage

توی مواد لازمش که ترجمه میکردم پرتقال رو برای چرخ های کالکسه نوشته بود نمیدونم چقدر برش پرتقال میتونه مقاوم باشه بهرحال شما سعی کنید برش تون کمی کلفت تر باشه فک کنم بهتر وایسه ....... خوب اول یه روی هندوانه رو در نظر میگیریم یک سوم رو نگه میداریم و دو سوم اونو برش میزنیم بصورت عکس پایین ......

Outline

عمق برشمون به نصف هندوانه باید برسه ......... و بعد مثل عکس زیر کامل هندوانه رو خالی میکنیم ........

Carved Watermelon

و در مرحله بعد طالبی رو توی اون یک سوم قرار میدیم ..... البته کاملا" پوست میگیریم ...... فقط من نمیدونم الان طالبی هست یا نه ........ اما فک کنم سیب بزرگ هم یا گری فروت هم بتونه این کارو انجام بده و بعد با خلال محکم میکنیم مثل عکس زیر .......

Fastened Cantaloupeو با زیتون برش سیب ....... یا گلابی ........ و آناناس صورت نی نی رو تزیین میکنیم .... عکس پایین ..... بنا به سلیقه خودتون میتونید از غیر میوه تزیینات دیگه حتی پستونک واقعی استفاده کنید ...... من میخوام یه سواخ ایجاد کنم و بعد پستونک واقعی ( احتمالا" پستونک خواهرزاده مو پستونک درساگلی رو قرض میگیرم نیشخند) رو جاسازی کنم  .

Cantaloupe Head

. بعد هم برش پرتقال یا گری فروت رو با کمک چند  تا خلال دندون برای چرخ کالسکه جاسازی میکنیم ...... و در مرحله آخر هم میوه های دلخواهمونو توی کالکه میریزیم فقط روی صورت نی نی پوشیده نشه ..... این هم یه نی نی خوشگل هندونه ای موفق و پیروز باشید انشاالله ....

Grapefruit Wheels

 

Grapefruit Wheels

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)