شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

شیک ترین طرح ها برای تزیین سیسمونی و اتاق نوزاد

1390/10/28 1:14
نویسنده : مامی جون نرگس
6,009 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارین مدلا رو ببینید

پس بیاین ادامه مطلب

یکی از شیک ترین طرح ها برای تزیین سیسمونی نوزادان استفاده از کیک های پوشکی است. در این نوشته ۸ طرح شیک و فانتزی از کیک های پوشکی که با حوله، عروسک، کفش و شیشه شیر نوزاد تزیین شده اند، برای نوزادان دختر آمده است.  با آموزش ها و ایده های کودک سیتی، شما می توانید پس از خرید لوازم اولیه نوزاد؛  این تزیینات زیبا را خودتان انجام دهید.

آموزش مرحله به مرحله ساخت کیک پوشکی

ایده های طراحی تزیینات سیسمونی این نوشته، با تغییر رنگ صورتی بهآبی برای نوزادان پسر نیز قابل استفاده است.

 در عکس بالا، دور پوشک های هر ردیف با استفاده از حوله های نوزادی پوشانده شده است و برای بقیه تزیینات از روبان ، عروسک و کارت تبریک خوش آمد گویی به نوزاد استفاده شده است.

این تزیین بسیار شیک برای اتاق نوزادان، با استفاده از حوله های تا و لوله شده انجام شده است.  در واقع عکس زیر باید کیک حوله ای نامیده شود. برای بقیه تزیینات از روبان های فر خورده قهوه ای رنگ، روبان مخمل و پاپیون و عروسک خرگوش صورتی استفاده شده است.

تزیین سیسمونی نوزاد با استفاده از عروسک هزارپای صورتی و روبان های صورتی:

تزیین اتاق نوزاد با کیک پوشکی، نوارهای صورتی و تعدادی عروسک خرسی مشابه:

تزیین بسیار شیک و فانتزی سیسمونی نوزاد دختر با ترکیب رنگی صورتی، سفید و سیاه و با استفاده از کفش نوزاد . برای ستاره ها از تاپر های آماده کیک می توانید استفاده کنید. برای دامن کیک هم نیاز به قدری خیاطی دارید.

تزیین فانتزی اتاق نوزاد و سیسمونی دخترانه با ترکیب رنگی قهواه ای و صورتی و نقش خال خال: در این تزیین از شیشه شیر نوزاد، کفش نوزاد ، روبان ، پارچه های خال دار و یک عروسک با هماهنگی کامل استفاده شده است.

نکته : برای تزیین اتاق نوزاد و سیسمونی خلاق باشید. ایتدا یک تم و طرح مورد نظر انتخاب کنید و همه تزیینات را در همان تم انجام دهید تا هماهنگی داشته باشد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
9 اسفند 90 12:19
خیلی وبت خوشگل و جذابه عزیزم


ممنون دوست من