شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

جای روسری و شال برای مامانا

1392/9/6 0:51
نویسنده : مامی جون نرگس
3,740 بازدید
اشتراک گذاری
Вешалка для платков, шарфов и палантинов

همیشه توی سایت ها دنبال یه چیزی میگشتم که بتونم برای آویزون کردن شال ها و روسری هام استفاده کنم ...... وقتی این پستو دیدم به فکرم رسید برای شما مامانای گل هم این پشتو بذارم تا شما هم استفاده کنید .... امیدوارم دوست داشته باشین

.

همین طور که میبینید به یه کلاف نخ ابریشم البته فک کنم با کاموا هم بشه ..... حلقه فلزی که توی خرازی ها هست 5 یا 7 سانتی باشه خوبه و یه رخت آویز و قلاب ....... دور هر کدوم از حلقه ها رو با پایه کوتاه با نخ ابریشم میبافیم ......

 

و بعد به ترتیب به رخت آویز وصل میکنیم

 

 

به این ترتیب تمام جلقه ها رو ردیف میکنید و وصل میکنید

 

الان یه رخت آویز با یه عالمه جا برای روسری و شال هاتون دارین ..... خوشتون اومد ....

میتونید اگر بخواین خود رخت آویز هم با بافت بپوشونید ..... 8 تا ده رنجیره کافیه

البته من اگه درست کنم ترجیح میدم با روش های قبلی که براتون گذاشتم تزیینش کنم اما اینم خوبه .... و قشنگه

 

برای کنازه ها دیگه نمیشه بافت زد فقط باید با نخ بپوشونید .....فک کنم چسب مایع بزنید و بعد با نخ بپوشونید بهتر باشه

 

امیدوارم بتونید درست کنید دوستان موفق باشید .... تا بعد مراقب خودتون باشید

Вешалка для платков, шарфов и палантинов

Вешалка для платков, шарфов и палантинов

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)