شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

دوخت دامن جین

1392/9/2 0:01
نویسنده : مامی جون نرگس
2,804 بازدید
اشتراک گذاری

 

Джинсовая юбочка для девочки
Выкройка юбки
Шьем юбку

Шьем юбку

Сшиваем полоски ткани

قبلا" براتون گفتم این یه سایت یونانی هست که دوزندگی و خیاطی رو بدون الگو و به روش ساده یاد میده خیلی دوستش دارم اما متاسفانه نمیتونم ترجمه کنم اما خوشبختانه اینقده زیبا و ساده با شکل توضیح داده که فک کنم یه کسی مثل من که استعدادی توی خیاطی ندارم هم میتونم بدوزم ..... امیدوارم برای شما هم مفید باشه ... تابعد

Вставляем резинку.
Джинсовая юбочка для девочки.

Юбка. Вид сверху

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
9 اردیبهشت 93 23:32
سلام وبلاگتون جالبه ،این دامن هم خوب بود انشالله برای دخترم درست میکنم.ممنون.من لینکتون کردم