شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

ما دوساله شدیم

1392/8/28 2:45
نویسنده : مامی جون نرگس
969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستانی که به وبلاگ ما میان .....

ما دوساله شدیم ......دوسال گذشت ....... دوسالی که سعی کردیم با سر زدن به وبلاگ ها و وب سایت های خارجی ..... کمکی هر جند کوچک به شما مادران عزیز بکنیم ....... نمیدونیم چقدر موفق بودیم ..... نمیدونیم چقدر وبلاگ ما به درد شما خورده ...... نمیدونیم چقدر ما دوست داشتین ..... اما بر این باوریم گه تمام سعی مان را کردیم ........ از روز اولی که به ندرت تعداد آنلاین های ما به 2 نفر میرسید تا الان که گاه تعداد افراد آنلاین به 70 تا 80 نفر هم میرسد تمام تلاشمان را کردیم که وبلاگی داشته باشیم تا شما مادران امروز و فردا ها ..... فقط برای گذران وقت صحفاتش را ورق نزنید ..... با امید که اینطور بوده و باشد .....

اما بخاطر اینکه دخترکم .... پاره تنم امسال سوم راهنمایی هست و مثل قبل دیگر نمیتواند جضور پر رنگ داشته باشد .... تصمیم گرفتیم این وبلاگ با مدیریت مامی نرگس ( خودم ) اداره شود و وبلاگ شکلک ها به مدیریت دخترکم .......

اما بزودی بخاطر اینکه موضوعات کمی کلی شده و مادران به سختی مطلب مورد نظرشونو پیدا میکنن یه چند وقتی بندرت پست جدید گذاشته میشود و بیشتر به رو به راه کردن موضوعات میپردازیم .......

دوسالگی وبلاگمون مبارک ....... شب خوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی درسا
25 آبان 92 1:12
شیوا جونم و خواهری عزیزم دو سالگی وبلاگتونو بهتون تبریک میگم ..... هرکس ندونه من میدونم که جقده زحمت کشیدین و یه وقتایی یه کسایی چه کامنتایی که براتون نذاشتن ..... انشالله همیشه سعادت و خوشبختی پیش رو داشته باشین و همیشه سلامت و سلامت و شاد باشین ...... دوستتون دارم و منو و درسا میبوسیمتون
مامی جون نرگس
پاسخ
ممنون خواهر خوبم
مامان روشا
25 آبان 92 12:55
مبارک باشه شیوا جوووووووون
مامان ایسان
25 آبان 92 14:22
عزیزم وبلاگ عالی و بی نظیری دارید من کلی از مطالب اموزشیش استفاده میکنم موفق باشید عزیزم دو سالگیتون هم مبارک باشه
مامان متین و مهبد
25 آبان 92 14:38
سلام به روی ماه شیوا جون و مامان مهربونش .خسته نباشید .2 سالگی وبلاگتون مبارک .من همیشه به وبلاگتون سر میزنم و البته که گاهی مطلب مورد نظرم رو پیدا میکنم. باز هم به کار خوبتون ادامه بدید.
اليناگلينا
25 آبان 92 14:52
تولدت مبارك عزيزم
آرمیتا
26 آبان 92 9:48
سلام عزیزم دوسالگی وبلاگتون مبارک مطالبتون واقعاً عالیه امیدوارم همیشه خودتون و دخترخانم گلتون موفق وسلامت وشاد باشین
دریا
26 آبان 92 11:11
مبارک باشه من هر روز میام وبلاگتون موفق باشید
آرزو
27 آبان 92 0:09
دو سالگی وبلاگتون مبارک دستتون درد نکنه خیلی عالیه من خودم به چند نفر وبلاگتونو معرفی کردم خدا گلهای زندگیتونو براتون نگه داره
مامی جون نرگس
پاسخ
ممنون دوست من انشاالله شما هم همیشه موفق باشید