شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

تزیین میان وعده ها با میوه های خوشمزه

1392/5/27 12:20
نویسنده : مامی جون نرگس
1,702 بازدید
اشتراک گذاری

Raspberry and kiwi flowers - easy dessert

 دوستان شما میتونید به کمک بستنی ...... یا هر چیز شیرین و مورد علاقه کودکان دلبندتان که هماهنگی با میوه های تابستانی داشته باشد ......مثل نمونه بالا تزیین کنید که هم میوه خورده باشد و هم یه میان وعده پر انرژی ........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ღمامان على اكبرღ
27 مرداد 92 12:57
سلام دوست خوبم
من دوست دارم خودم تم تولد رو. طراحی کنم،چون علاقه دارم به این کارا ولی راهشو بلد نیستم.
حالا از شما میخوام که کمکم کنید.
من تا حدودی بلدم ولی برا اندازه هاشون مشکل دارم مثلا نمیدونم اندازه کلاه یا لیبل نوشابه و .....چقدر باید باشه.
راستی میگم شما فایلهای آماده pdfیاpsd سراغ ندارید که از روشون چاپ کنم یا کمی تغییر بدم بهد چاپ کنم؟
ممنونم

چشم حتما"