شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

تزیین بیسکویت .... و نو ن بستنی برای جشن های بچه ها

1392/4/18 10:27
نویسنده : مامی جون نرگس
2,486 بازدید
اشتراک گذاری
 
Halloween Snacks

برای اینکه جشنی زیبا و بیادماندنی برای کوچولوتون ترتیب بدین نیازی به خریدن یا درست کردن بیسکویت های پر حجم نیست .... با کمی تغییر در بیسکویت های ساده میتونید زیبا ترین و خوشمزه ترین خوراکی ها رو تهیه کنید ..... با کمی چیپس شکلات و کمی شکلات یا دراز] های رنگی ....... درست کنید . جشن کوچولوهاتون رو خوشمزه تر کنید ..... موفق باشید

Halloween Cookies

 

 

Halloween Cookie Ingredients

 

Halloween Cookie Recipe

1

Witch Hat Snacks

 

 
Halloween Snack Ingredients

 

Dipped Cone Directions

 

 

Dipped Cone Dessert



halloween kid snack

Strawberry Cream Cheese Eyeball

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله پارمیدا
18 تیر 92 11:02
.......دوســــــتشم.. .. ..و آبی....... ... .....پشـــــــــــــــت یه ژیـــــان نوشـــــته بــــود..: .. ......نگــــــــــــــام نکـــــن " آبــــــــــ " میـــــــــــــــــــــــشم..
ستیلا*مامان دوقلوها
18 تیر 92 17:49
به به به به
عالی بود
قربونت برم من


خدا نکنه زنده باشی
؟
20 تیر 92 10:47
وبتو حظف كن من دوست ندارم وب اموزشكده يهنر از وب تو قشنگ تره من فقط انو دوست دارم تورو خدا حظف كن خيلي چيز هاي بي مععني ميزاري مگر تو نميدوني به مديريت تلگراف بزارم وب تورو حظف مي كنن




دوست من اول ....قبل از هر توضیحی .....شما بهتره دوره ابتدایی را حتما" یکبار دیگه آموزش ببینید مخصوصا" شناخت حروف الفبا اول ابتدایی و بعد امیدوارم وب آموزشکده موفق باشد برای شما دوست عزیز پستای زیبا بزارن و بعد هم شما به دوست داشتنتون نسبت به این وب ادامه دهید ودیگه اینکه شما پستایه بی معنای ما را به با معنایی خودت ببخش و در آخر در این ماه عزیز دعا میکنم خدا زودتر شما را شفا دهد دوست من !!!!!!!!!!!!


ريحانه
3 مرداد 92 3:37
واقعأ چرا توهين مي كني پستاى اين وب خخيلي هم عاليه
ريحانه
3 مرداد 92 3:39
سكوت فقط شايسته شماست