شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

به ایده زیبا واسه ی نی نی ها

1391/11/20 18:50
نویسنده : مامی جون نرگس
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی نوار چسب بزرگتون طوری که نی نی بتونه مثل عکس دستشو توش بکنه .......تموم میشه ...... میتونید اینطور واسش کاردستی درست کنید ....ببینید ....

Stamp wheel

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامی کیارش
20 بهمن 91 19:48
سلام شیواجون. خانمی خسته نباشین. وبلاگ خیلی خوبی دارین دستتون درد نکنه من خیلی استفاده میکنم ازش. من خیلی وقت هست که لینکتون کردم و دوست دارم کیارش هم جزء لینکهاتون باشه. ممنون خانمی. بهمون سر بزنین خوشحال میشیم