شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

اس ام اس روز جهانی کودک

1391/8/22 3:02
نویسنده : مامی جون نرگس
4,679 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز روز توست.
.
.
.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز کودک است کاش کودک بودم
در بستر تنهایی ام
کسی لالایی کودکانه
می خواند برایم؟..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اس ام اس روز کودک جدی د مهر ماه ۹۰

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز کودک مبارک
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس روز کودک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس روز کودک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام ,
امروز روز جهانی کودک بود, اصلا حواسم بهت نبود .. کوچولو روزت مبارک !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس سرکاری روز کودک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت
اما حالا من
روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس روز کودک جدید ۱۵ مهر ماه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دنیای آزاد و زیبا حق طبیعی کودکان است، این یک هدیه ی ایزدی است، پس آنرا از کودکان نگیریم…..

روز کودک مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ستایش
17 مهر 91 17:52
جالب بود