شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

نقاشی روی صورت

1391/10/17 0:55
نویسنده : مامی جون نرگس
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

اگر دوست دارید طرح زیر را پیاده کنید،تصاویر زیر را دنبال کنید.

 

شما برای این نقاشی می توانید از انواع قلم مو ها و یا ابر اسفنجی(مخصوص نقاشی) استفاده کنید.قبل از هر چیز نیاز به آب تمیز دارید چون هر بار باید قلمتان را کاملا با آب تمیز بشویید.تأکید میکنم که نباید قلمتان را با آب رنگی بشورید.بک حوله روی شانه ی کسی که می خواهید روی صورتش طرح بزنید بیندازید و یک حوله یا پارچه ی تمیز هم برای پاک کردن دستتان داشته باشید.

رنگ های مورد نیاز : قرمز ، سیاه و سفید

گام اول:

مانند شکل رو به رو روی صورت را با استفاده از یک ابر اسفنجی مخصوص نقاشی و رنگ سفید رنگ کنید.دقت کنید که دور چشم راست رنگ آمیزی نشده است.

 

 

 

گام  دوم :

دور چشم سمت راست را با رنگ مشکی طرح یک لک بکشید.دقت کنید که این لک تا بالای ابروی سمت راست ادامه دارد.

گام سوم :

با استفاده از یک قلم موی متوسط و رنگ سیاه طرح مقابل را روی ابروی سمت چپ بکشید.برای اینکه انتهاو انتهای ابرو ها تیز تر به نظر بیاید باید ابتدا از سر پهن قلم مو استفاده کنید و به سمت نوک ابرو که می روید با نوک تیز قلمتان کار کنید.

گام چهارم :

نوک بینی را با قلم مو و رنگ مشکی رنگ کنید و لک های کوچک را مانند شکل روی قسمت های سفید بکشید.برای لکه ها می توانید از قلم مو ویا یک اسفنج کوچک دایره ای شکل استفاده کنید.

گام  پنجم :

درست مانند شکل قسمت وسط  بالای لب را یک مثلث بکشید.توجه داشته باشید که قاعده ی این مثلث کوچک و ارتفاع آن زیاد است.سپس با استفاده از قلم موی کوچکتر و سر تیز آن سمت راست و چپ لب طرح هلالی را بکشید.قلم را از سمت لب ها به سمت بالا بکشید و انتهای خط را طوری به اتمام برسانید که تیز بودن آن مشخص باشد.

با استفاده از سر قلم مو و رنگ مشکی نقطه های بالای لب را مانند تصویر زیر بکشید.لب بالا و نیمه ی سمت چپ  لب پایین را مشکی کنید.

گام ششم :

با استفاده از قلم مو و رنگ قرمز از سمت راست لب پایین مانند شکل یک زبان بکشید و با سر تیز قلم و رنگ مشکی وسط زبان یک خط بکشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)