شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

تزیینات کریسمس ( ویژه کریسمس )

1390/10/7 1:14
نویسنده : مامی جون نرگس
2,148 بازدید
اشتراک گذاری

کریسمس و انواع تزئینات زیبای آن در راه است. ما به شما کمک می کنیم که تزئینات کریسمس امسال شما همه و همه خانگی و ساخت دست خودتان باشد.

  • تزئین درب منزل



برای تزئین ساده درب، یک عدد انار سرخ آبدار، یک عدد روبان قرمز و یک تکه سیم کوتاه نیاز دارید. ابتدا سیم را در قسمت بالای انار فرو کرده و دو طرف سیم را به هم بپیچانید تا به شکل حلقه کوچکی بسته شود. سپس روبان قرمز را از میان این حلقه کوچک رد کرده و به شکل پاپیون در بالای میوه گره بزنید.

  • کاسه میوه معطر



با این کاسه معطر شما انواع مرکبات رنگارنگ و خوش عطر را به تعطیلات منزلتون میارین. برای تهیه کاسه معطر خودتون کافیست دانه های میخک را داخل چند عدد پرتقال یا نارنگی فرو کنید. سپس نارنگی یا پرتقال را روی کاسه ای پر از زغال اخته بچینید و با چند شاخه رزماری آنها را تزیین نمایید.

  • یک دسته گل زغال اخته ای


یک دسته گل پونستیا (بنت قنسول) سفید رنگ برای تزیین وسط میز ناهارخوری تهیه کنید. یک عدد گلدان شیشه ای را با زغال اخته پر کنید، طوریکه ساقه های گلها را نگهدارد. در صورت تمایل می توانید گلها را با سبزی های کریسمس تزئین کنید. برای ماندگاری بیشتر میتوانید انتهای هر گل را داخل ظرفهای پلاستیکی کوچکی که پر از آب است قرار دهید، سپس آن را داخل گلدانزغال اخته فرو کنید.

 

  • هدایای کریسمس

اجازه بدهید که ما در این فصل خرید، در تغییر برخی از نامهای لیست کریسمستان، به شما کمک کنیم. غذا یکی از آن هدایای رایج است که هر کسی از آن لذت می برد. حتی کسانیکه با کادو گرفتن به سختی خوشحال می شوند نیز از یک سبد پر از خوراکی به عنوان هدیه لذت می برند. کیه که از یک جعبه شیرینی کریسمس لذت نبره؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

افزایش محبوبیت وبلاگ
8 دی 90 9:38
با عضویت در سایت یاسی رنک محبوبیت وبلاگ خود را افزایش دهید