شروع کار وبلاگ مامان نرگس شروع کار وبلاگ مامان نرگس ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
گل دخترم شیوا گل دخترم شیوا ، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
گل پسرم آرمان گل پسرم آرمان ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

مجلـہ اینترنتۓ گذرۓ בر آسمان ڪوבڪۓ

تزیین دستمال سفره

1390/10/2 1:42
نویسنده : مامی جون نرگس
1,947 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 


 

 

 

 

 



 

 


 

 



 

 


 

 

 

 

 
 

 


 

 

 



 

 

به کد 189 رای دهید .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
2 دی 90 12:45
سلام خیلی شاد و مهیج بود طرحتون من حتما بهتون رای میدم. با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم لینکمون کنید


منم شما رو لینک کردم خاله جونی
مهمان مامان!
2 دی 90 13:19
سلام شيوا جان ممنون كه به وبلاگم سرزدي من آدرس شما رو لينك كردم مطالب وبلاگت خيلي قشنگ و متنوع هست موفق باشي و شاد....


خاله جون منم شما رو لینک کردم .
مامان رامیلا
2 دی 90 21:03
کد 134 یادت نره .


حتما" دیدن میکنم.
ریحانه کوچلو
3 دی 90 9:07
علی است بازم سر می زنم


ممنونم دوست من
ستاره
3 دی 90 9:54
سلام منتظر حظورتون در وبلاگ ستاره جون و همچنین رای شما هستیم. کد 153 رو فراموش نکنید.


سعی میکنم یکی از رای هامو به شما اختصاص بدم .
مامان پریسا
3 دی 90 10:59
طرحت خیلی با حاله.
کارات هم خیلی قشنگن.
حتما رای میدم.
راستی دوست داری تبادل لینک؟
خبرم کن.


من شما رو لینک کردم خاله جون .